Friday, March 10, 2006

Şarkılarım


Yıldız beni ebeldi,sevdiğim şarkılar hakkında bilgi istedi... Başlıyorum hazırmısınız... Son bir buçuk yıldır tamamen farklı müzikleri çok severek dinlemeye başladım Lisa Ekdahl, I Muvrini, Nina Simone, Leonard Cohen gibi… ama en sevdiğim dört şarkıya gelince...

Beni şöyle alıp uzaklara götüren, ses tonumun en yüksek hali ile söylemek istediğim, uzun yolculuklarda sesini sonuna kadar açarak dinlediğim, evlenirken dans şarkım olmasını istediğim ve hatta mümkünse vefat ettiğimde insanların dua yerine Frank Sinatra’yı koyup benim için dinlemelerini vasiyet ettiğim şarkısı “MY WAY”’dir.

Ve şimdi birazcıkta mırıldanıyorum...

Frank Sinatra

And now, the end is near,
And so I face the final curtain.
My friends, I'll say it clear;
I'll state my case of which I'm certain.
I've lived a life that's full -
I've travelled each and every highway.
And more, much more than this,
I did it my way.

Gelelim iki numaraya, buda yine çok sevdiğim bir parçadır, Andrea Bocelli’den Time to Say Good Bye...
Üç numara hep eskilerden gidiyorum farkındayım, yenileri dinlemediğimi sanmayın onlarıda çok severek dinliyorum ama böyle ruha hitap eden şarkı dediğiniz için bunları seçtim oda
Elvis Presley’den “Are you lonesome tonight?”

Elvis Presley
Are you lonesome tonight,do you miss me tonight?
Are you sorry we drifted apart?
Does your memory stray to a brighter sunny day
When I kissed you and called you sweetheart?
Do the chairs in your parlor seem empty and bare?

Ve son olarak da sizleri Norah Jones ve I don’t know why diyorum….
I waited 'til I saw the sun
I don't know why I didn't come
I left you by the house of fun
I don't know why I didn't come
I don't know why I didn't come

Benden bukadar...

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html