Tuesday, March 28, 2006

Conquer the Crash


Robert Prechter'in "Conquer the Crash" isimli kitabını okuyorum. Aslında bir parça işimin gereği olarak okuyorum. Neyseki konu çok ilgimi çekiyor. Elliott Wave teorisi ilginç. Geçen gün bir yerde okuyordum. Türkiyenin 3. dalga boyutunda olduğunu yazıyordu. Ozaman yatırımcıların sabırla 4-5 dalgasını beklemeleri gerekiyor.Kitapta piayasaların daha çok sosyal ruh hallerinden etkilendiği yazıyor. Şimdiki duruma ve ekonomiye bakınca,iyimserlerin çok olmayacağı kesin. Bu durumda da kötümserlerin ellerindekileri çıkartmaları sonucu kriz başlıyor. Yazar öyle diyor, inanın ben birşey demiyorum!!! sadece kitabın çok başındayım ve söylenen herşeyi anlamaya çalışıyorum. Nede olsa minik bir borsa zararım var. Hoş öncesinde karım vardı...Elde var artı-eksi!!!

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html