Tuesday, June 27, 2006

Cennet Koylardan Dönüş


"They say dreams are the windows of the soul--take a peek and you can see the inner workings, the nuts and bolts." Henry Bromel, Northern Exposure, The Big Kiss, 1991
Tatil boyunca toplam 2010 km yaptık.Tatile 2 kişi başlayıp 4 kişi olduk, sonra yeniden iki kişi olarak bitirdik.
İzmirde molada kalamar yedik, 8 gün boyunca tadı damağımızda kaldı, dönüşte, İstanbul yol ayrımında dedik ki, "kardeşim şimdi kalamar tadmadan mı gideceğiz,ve yol bizi yine pasaporta dödürdü...:-)"
Toplam 12 yeni koy keşfettik. Bunlardan 8'i tarafınızdan biliniyor. 4 tanesinide biz satın aldık ARDE-1,2,3,4 isimlerini verdik.:-))
5 tane karışık türkçe sözlü müzik CD'im oldu. Buda hayatım boyunca edindiğim Türkçe sözlü CD ve kasetlerin sayısından fazla olarak anılara kayıt edildi.
Toplam 3 tane yeni nickname'im oldu.
5 gün boyunca üst üste hemen hemen her öğün deniz börülcesi yedim...:-))


Şekil-1: her sabah kanoyla boylu boyunca gezindiğim koy. Öylesine bir tekne misafir gelmiş. Koyu tamamlamak bir saate yakın sürüyor.



Şekil-2 Aile'de japon olunca sanırım bal kabaklarıda böyle hafif çekik gözlü oluyor...!!!



Şekil-3 ve Şekil-4: Bendeniz, sakın size sırtımı döndüğümü sanmayın manzarayı seyrediyorum, diğeride hay allah yattığım yerden çektiğim için ayak parmaklarımda çıkmış....!!!! bak şu işe!!! :-)) kehh..kehh..





Şekil-5 ve Şekil-6 Denizden çok ganimet çıkardım...ççççoookkkkk... kimisini orada bıraktım, kimisini topladım geldim...

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html