Monday, June 26, 2006

Issız koylardan, insan yığını betonlara


TATİL DİLEKLERİNİZ İÇİN HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM... EVETTTTTTT KAÇTIIIMMMM. dedim ve son noktayı koydum, bilgisayarımı kapattım. O yüzden gecikmeli teşekkürümü kabul edin lütfen. Umarım hepiniz dilediğiniz gibi tatiller geçirir ve zamanın her sn.de işte budur dersiniz...
Benim tatilim de bunun gibi birşeydi işte... "Hadi ya.. offf be... bundan daha güzeli var mı.. kehhh...kehh.. kahhh..kahhh..." şeklinde geçti...

Evet tatilimin bir haftası rüzgar gibi geldi geçti. Çok detay anlatmayacağım, sadece kısa resim notları vereceğim, çünkü TATİL ANLATILMAZ, YAŞANIR. keh..kehhh...Bendeniz de tam 9 gün çılgınlar gibi yaşadı, hani derler ya, durdurun zamanı, dinlensin ruhunuz vs.vs..!!! Gazete yok, TV yok, bilgisayar yok... Sadece ağustosböcekleri ve kristal mavi suyun kumsaldaki çakıl taşlarına vuran melodili sesi. Yok olan şeylerin en güzelleri de;


1.insan yok, 2.kalabalık yok, 3.gürültü yok...
Haaaa... buarada bir iki koy satın aldık. Haberiniz olsun. İsimleri ARDE-1, ARDE-2, giriş ücretsiz, sadece temiz tutma şartı arıyoruz...

Şimdide ARDE-1 koyumuzun resmini gösterelim sizlere...Bu koya giden yolun isminide cennet yolu koyduk.



Birazda olaya börtü böcek koyalım... Sarı ağacın bütününü görmenizi isterdim...

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html