Friday, July 21, 2006

5.Kat


Dün akşam iş yerinden birkaç arkadaşla 5. katta gittik. Burası Sıraselviler'in yakınlarında çok hoş bir yer. İstanbul'da sevdiğimiz mekanların çoğu sürekli el değiştiriyor ve bir dahaki gidişimizde çok farklı bir atmosferle karşılaşıyoruz. Bu nedendir ki bendeniz de çok sık el değiştirmeyen yerleri tercih eder oldum.
Organizasyon işleri bana aittir. İnsanları toplamak, yer seçmek ve memnun ayrılmalarını sağlamak!!! Gecenin sonunda bu konuda taktir aldığım için, diyorum ki şu işten birde para kazanmaya başlasam, nasıl olur!!! :-))


5.kat hakkında fazla birşey anlatmayacağım. Manzarası süper, kışın gidildiği zaman alt kattaki koltuklarda çok rahat oturulabilir ve pencere arakasından aynı manzara yine seyredilebilir. Yemeklerinin görüntüleri güzel. Gelelim mekanın en güzel yanına; gelenlerin çoğunun yabancı olması. :-))) Bu durum, benim için ayrı bir rahatlık sağlıyor...:-)))

Yemeklerinin lezzeti orta, zaten şu kısacık yaşamımda!!! öğrendim ki, en güzel yemek,salaş ve ismi hiç duyulmamış yerlerde, beklenmedik anlarda ve durumlarda yenir. Mesela, babam, annem ve bendeniz 10-15 yıl kadar önce, Egede bir yerlerde kaybolduktan sonra, bir daha bulamayacağımızdan emin olduğumuz salaş bir yerde ızgara yemişidik. Bugün tadı hala damağımdadır.

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html