Monday, March 26, 2007

Menekşelerim


Dinlendirici bir haftasonu geçirdim...Yeniköyde bir iki yeni yer keşf ettim. Bunlardan biri denizin içindeki çay bahçesi diğeri mantı evi...!!! Sonra alışveriş, alışveriş, alışveriş...
Pazar günü saat farkı olayı... Gazete almak için evden çıktım Atrium'a yürürken bir sürü bahar dalı fotoğrafı çektim... Bahar çok erken geldi bu sene...evden çıkarken balkon penceresini açık bırakmışım, iki güvercin konuk olmuş bana... Heeeemmmmde yatak odasına girmişler, oradan da çıkamıyorlar... Onlar korkak ben onlardan korkak...Neyse çıktılar...


Bu durum balkonuma el atmamaı gerektirdi... Hazır baharda gelmişken, çiçeklendireyim dedim...15 tane menekşe aldım ama az almışım.. bu hafta sonu yine ekleme yapacağım... işte menekşelerimin ilk hali...

4 comments:

Mr_TD said...

cok güzeller ama bunlarda da sadece bir mevsim ,bir bahar yasiyorlar.Kimi asklar gibi.Belki de güzellikleri orda.

;)
TD

Anonymous said...

Mr.TD.,
:-))))))
evet ömürleri 2 ay... ne yazık ki 2 ay sonra yoklar...
eeehhh... ne yapalım yenilerini alırız bizde...:-))))

selamlar...

JTB (JourneyToBlue) said...

çiçekler ne güzeller değil mi? geçtiğimiz yılki bahçe fiyaskomuz sonrası el atmaya korkuyorum yine bahçeme:(( ciddi bir bahçevanlık işi lazım orayı adam etmeye..

Anonymous said...

dilarauuss...

toprakla uğraşmayı çok seviyorum...elimde olsa hemen şimdi bir arazi alırım ve dilediğim kadar çiçek ve ağaç ekerim... hatta bir kısmını da ilerki projem için bağ yaparım...:-))
geçen sene ektiğim çiçeklerden birtek sardunya kaldı... diğerleri kasım ayına kadar dayanmıştı...
Ankarada olsaydım yardım ederdim sana...:-))

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html