Monday, April 16, 2007

hafta sonu olayları

Bu haftasonun en güzel olayı teyze olmamdı. Pazar günü Lale arkadaşım sayesinde teyze olmanın keyfini çıkardım. Efe 14.04.2007'de dünyaya geldi. O kadar saçları uzun ki, kesinlikle bir berbere gitmesi gerekiyor.:-)) bendeniz bebeklere anne babalarının verdikleri isim dışında isim koymayı sevdiğimden Efe'ye de bigman ismini verdim. İfadesi o kadar büyük adamlara benziyor ki...Süperdi. İşte karşınızda big man...





Uzun bir aradan sonra bebekte sahilde yürüdüm. Baloya gitmek için 10 gün aç kaldığımdan Pazar gününü özgürlük günü olarak ilan edip yemeklere saldırdım...:-))
Efendim Marmaris büfeden şöyle kocaman bir amerikan salatalı sosisli sand. yedim. Üzerine bebek dondurmacısından dondurma, akşamada 3 tabak mantı... Bugün nefes bile alamaıyorum...:-)))
Yediğim iştiğim benim olsun diyorum ve size gördüklerimi fotoğraflarla anlatayım diyorum...
Gözüme güzel gelen bir iki kare çektim... Yatın üzerindeki hamaklar kopardı beni... Ayyyyy... şöyle yaz gelsede,güneye uzansam, teknelerin birinde hamağın üzerinde seyretsem gökyüzünü, hersene bir önceki seneden daha fazla tatil istiyorum... kesinlikle yaşlanma belirtileri bunlar...:-)))



Sonra Erguvanlar açmış.

Bu evin penceresi çok hoşuma gitti.


sokakta yaşayan yanlız adam, dostları sokak köpekleri ile birlikte...


Baharın müjdecisi çiçekler...

12 comments:

Unknown said...

Arzucum seni tebrik ederim...Ufaklığa da Allah hayırlı ömür versin...Bakalım hangisi daha çok hoşuna gidecek hala olmak mı, teyze olmak mı? :)))

Bu arada Pazar günü ben de Bebek'teydim...Keşke karşılaşsaymışız :)))

Sevgiler,
Asude

Berceste said...

Maşallah minik adama! Pardon büyük adama :P

Cıvıl cıvıl fotoğraflar, gönlüm şenlendi! Teşekkürler...

Mr_TD said...

Sevgili Teyzceik :D
nazar degmesin delikanliya,tü tü tü :D

bakiyorum yollara düsmüssün yine,biraz da arnavutköy civarinda dolassaydin,oralari özledim cok,ara sokaklari :(

öptüm,
T:D

Anonymous said...

Asude;
teşekkür ederim. İkisininde yeri ayrı. Hem hala olmak hemde teyze olmak büyük bir ayrıcalık bence...:-))
İsteyen herkesin olması dileğiyle...
Evet ya keşke karşılaşsaymışız... Epey bir yürüdüm. Üşümeseydim daha çok yürürdüm...
selamlar...arzu

Anonymous said...

Berceste;
Evet yahuuuuuuu... Big man... Büyük adam...Bir görseniz o kadar tatlı ki... minik minik hapşuruyor... ciğerlerine hava almak için... nefis bir şey yani...Annesinin birazcık canı acıyor...
Teşekkürler...güneş okadar güzeldi ki neyin fotoğrafını çeksem 100 kat güzelleştiriyordu...
Sevgiler...

Anonymous said...

Mr.TD.;

Amin diyorum.. Çünkü big man gerçekten çok tatlı...
Arnavutköyede bu haftasonu uğrarım...Senin için arka sokakların fotoğraflarını çekerim...!!! :-))
selamlar...

JTB (JourneyToBlue) said...

muhtesem bir hafta sonu olmus guzelim:)) bayildim:))

Ozgur Gercek said...

Arzucum gozunuz aydin, Allah anali babali buyutsun. Bebeklerin dogumu kadar heyecanli kismi da onlarin buyumelerini izlemek, bizim kucuk Defen 9 aylik oldu bile ve hergun oyle cok degisiyorki :))) Dikkat et bir de fena aliskanlik yapiyorlar :) haftasonu cok guzelmis, yediklerin de gorduklerin de :))

Anonymous said...

Dilarauuusss...
Gerçektende öyleydi...:-))) birdahaki sefere hep beraber birşeyler yaparız...:-)))

Anonymous said...

Princess...
Hazırlıkların umarım iyi gidiyordur.. Geri sayıma başladınız mı bakayım...:-))
Evet yahuuuu... Ceylinus da o kadar büyüdü ve değişti ki anlatamam sana...:-))
sevgiler... selamlar..

Anonymous said...

annnaaaammmm.. Ortakcım teyze olmuşş..Maşallah canım benim....
çok sevindim!!! darısı başımıza di mi :)

bu arada yediklerin için de afiyet olsun ohh sefan olsunnnn :)

Anonymous said...

ortakcım...

AMİN...Gerçektende darısı başına, dünyadaki en güzel şeylerden birisi minicik bir insanın şekil almasını izlemek...
sevgiler...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html