Wednesday, November 7, 2007

CANIM DOSTUMA

Yerin seni çektiği kadar ağırsın, Kanatların çırpındığı kadar hafif.. Kalbinin attığı kadar canlısın, Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç... Sevdiklerin kadar iyisin, Nefret ettiklerin kadar kötü.. Ne renk olursa olsun kaşın gözün, Karşındakinin gördüğüdür rengin.. Yaşadıklarını kâr sayma: Yaşadığın kadar yakınsın sonuna; ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Can Yücel
İYİKİ DOĞDUN DEMETCİM...
Yanımda senin gibi bir dostum olduğu için dünyanın en şanslı insanıyım..
Yeryüzünündeki hiçbirşey seninle kafa çekmek, dedikodu yapmak, rejimdeyken 2 tabak patates kızartması yemek, tatillerde seni kanser etmek, karanlık yollarda yürüğemiz hop ederek araba kullanmak, beraber ağlamak, beraber gülmek, beraber şarkı söylemek, yürümek, anlatmak, PAYLAŞMAK'tan daha heycanlı , zevkli ve değerli olamaz...
Canımusuma sevgiilerimle....
Arzu

3 comments:

Anonymous said...

Böyle durumlarda ne yazıkki söyleyecek, yazacak bir sözüm pek olmuyor. Her şeyden önce utanıyorum. Bu duygular için teşekkürer, gerçekten çok şanlıyım. Evet 18 yaşımdayken hiç bir şekilde düşünemediğim 40 lı gruba dahil olmuş durumdayım, gerçi ben 39 konusunda ısrarlıyım ama. Daha ne çok şey var yapacak ama zaman varmı bilinmez. Umarım hep birlikte geçer....(stresinden fönü yarım kalmış saçlarım, koşarken son dakika arabada yapılmış bir makyaj...ve sonuç :))) Kucaklıyorum dostum.

Anonymous said...

tabiki canım, fön, makyaj son dk olayı, ter içinde kalman, her dk arakmı kollaman, benim için üzülmen... saymakla bitmez ki... ben kısaca özet yaptım...:-)
canımus...
mmmuuuccccccccccccckkkkk...

Anonymous said...

tabiki canım, fön, makyaj son dk olayı, ter içinde kalman, her dk arakmı kollaman, benim için üzülmen... saymakla bitmez ki... ben kısaca özet yaptım...:-)
canımus...
mmmuuuccccccccccccckkkkk...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html