Thursday, January 24, 2008

Doğatepe-brunch-13.01.2007

Doğatepe İstanbul da benim en sevdiğim mekanlardan biridir. Bilmem belkide eskiden üniversitem burada olduğu içindir...!!! Bir geminin güvertesinde otururr gibisiniz ve tüm manzaraya hakimsiniz... tabiki yazın buranın keyfi daha fazla çıkıyor...Yıldız arkadaşımda İstanbul'a geldiğinde buraya getirmiştik. Bir dahaki gelişinde de geliriz tabiki...!!
Gelelim etkinliğe...Amerikadan hocam geldi. Mr.Gupta...Dolayısıyla bir toplantı yapalım dedik ve toplandık...
Ortam çok güzeldi... yenildi, içildi, sohpet edildi ve bir daha ki bulaşmanın ucu açık bırakılarak ayrılındı... Brunch burada epey bir çeşitli oluyor...Denemek isterseniz tavsiye ederim...

3 comments:

Anonymous said...

Arzu'cuğum merhaba,
Mesajını aldım ve yorum kısmını açtım.
Doğatepe İstanbul'da nerede?
Sevgiler

Mine

New York Muhtari said...

offf offff bu nasil bir sofra ya... okuldan simdi geldim, ve yemek yemek yerine bu resimlere bakiyorum deminden beri iyi mi... yok yok senin yaptigini elin cinlisi yapmaz ya....

listeme ekledim simdiden, Istanbul'a gelince ziyaret edilecek yerlerin arasinda.

sagol paylastigin icin :-)))

Anonymous said...

@Minecim;
Rumelihisarında...İstanbula gelince hep bereaber gideriz...:-)


@NY Muhtarı;
biliyorum elin amerikasında zordur bunlara hasret kalmak...ama eminim orada gökdelenlerin tepesinde bir yerde böyle brunchlar yapıyorlardır...:-))
Neyse İstanbula gelince götürürüm seni ödeşeriz...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html