Monday, March 24, 2008

Balkaya -2.Bölüm

Yol üzerinde gördüğüm tüm köyler ve köylüler çok iyi insanlardı. Minik eller arabaya el sallıyordu... Kızlar kıkırdayarak gülümsüyorlardı. Yaşlı amcalar köy kahvesinde oturmuş kahvelerini yudumluyor, kadınlar her zamanki gibi çalışıyorlardı. Bende bu çalışmanın tam ortasına düştüm. Teyzelerle muhabet etmeye başladım... Muhabetin sonunda yayla yolundan Balkayayaı tarif ettiler ve birde ekmek vererek uğurladılar...Bizde yolumuza koyulduk...Ama sıcak ekmek kucağımı yakıyor, mis kokusu burnumu zorluyor, midem de "ye onu" sesleri çıkarıyordu...:-)
Ekmeğimizi yayladaki bir kayanın üzerine açtık, söylmesi ayıptır yanımızda tulum peyniride vardı....oooohhhhh... kuş sesleri ve çanlar eşliğinde afiyetle 2dk. da mideye indirdik... Yolun geri kalan bölümü artık bizim için çok kolaydı... Balkayaya ulaşmak köyün içinden bir saatimizi aldı... köyün fottoğrafları da yarına kalsın...
 
 
 
 
Posted by Picasa

 
 
 
Posted by Picasa

3 comments:

Anonymous said...

Merhaba Arzu,
Bir tura bağlımı gidiyorsunuz,kendinizmi organize ediyorsunuz merak ettimde çok hoş bir yermiş

Sevgiler

Anonymous said...

@Merhaba,
Uzun zamandır turla hiçbiryere gitmiyorum...Bütün planlamalar bana ait...:-)) Gezerken özgür olmak istiyorum...Birde araştırmayı çok seviyorum...:-)) Belki bir gün bu işi yaparım bakarsınız.... Ozaman sizleride kendi tur şirketimle gezdiririm...:-)))
Sevgiler.... Arzu

Berceste said...

Of of of guzellige bakar misin ekmekte :) Bir de bahari getiren agaca bayildim!

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html