Thursday, March 6, 2008

Venedik Karnaval-yılını hatırlamıyorum...

Bir kaç yıl önce Vendikteki karnavala gitmiştim...O zamanlar dijital fotoğraf makinam yoktu...Footoğraflarımı karıştırınca bunları buldum...fena çekmemişim dedim...:-)) hazırda bir bucket listem (tahtalıköy) var!!! projemi gerçekleştireyim bari... yazmaya yavaş yyavaş bir yerden başlayayım... Karnavalı anlatan yazımı yazmaya başladım... birazdan eklerim...öncefootoğraflarım...:-))
 
 
 
 
Posted by Picasa

 
 
 
 
Posted by Picasa

10 comments:

joshua said...

I feel good saying that this is one of the very best blogs I've ever visited yet!

Congrats!

PALAVROSSAVRVS REX

Anonymous said...

@Josha;

Thank you for your compliment. I appreciate that...

Arzu

Anonymous said...

mis gibi...
arzucugum, merakla bekliyorum yazılarınıda, benim de en çok merak ettiğim yerlerden biri venedik, belki bir gün belli mi olur ;)
guzel bir haftasonu diliyorum, sevgiler
:)

Anonymous said...

Nefes kesici güzellikte bu fotoğraflar. Sanki içine alıyor inanı. Ruhuna sağlık...

Anonymous said...

Fotoğraflar güzel özellikle sislerin arasındaki gondollar
Merakla bekliyorum.

Anonymous said...

Sis, gondol, kanallar ve Venedik. Hepsini bir kareye sığdırmışsınız. Tebrikler...

Anonymous said...

@Zeynepcim...

Tur şirketimi açayım senide göndereirim...:-)))
umarım biran önce gideresin...
belli mi olur belki tüm blog komuşularımızla hep beraber orada da buluşabiliriz....:-))
svgiiler....arzu

Anonymous said...

@Gülümseyiş....
bende senin sitende aynı sıcacklığı hissediyorum.... :-) sevgiler...arzu

Anonymous said...

@Pııtırcık...
Yazı bölümünde zorlanıyorum biraz... iyi yazı yazmak için neler vermezdim...
Yazıımıın şuan üzeriinde çalışşıyorum bbitince yayınlarıım... sevgiler...arzu

Anonymous said...

@İsimsiz...

Teşşekkür ederim...arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html