Monday, July 28, 2008

Kos (Yüzen Bahçe)









4 comments:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com said...

biz de sanırım bu yaz yunan adaları turu yapacağız senin yazını ve fotoğraflşarını gördükten sonra daha bir heveslendim sanki ne güzel yerler.

acupofcaffein said...

@Esracım...
Yunan adaları içersinde en çok beğendiklerim Symi ve Santorini oldu. Mykanos'ta güzeldi. Paros bana Kıbrısı anımsattı. Kos'unda Bodrum ve Marmaristen çok farkı yoktu...!!! Türkiyedeki kıyılarımız çok güzel... Keşke içine e..... :-(
Betonlaşan kıyılar beni hergün biraz daha kendi ülkemden uzaklaştırıyor...
Size şimdiden iyi tatiller...
Sevgilerimle...
Arzu

Anonymous said...

Kos'tan bakınca, güneşi nasıl Bodrum'dan batırdınız anlamadım...

Öpüyorummmm

The LR
(dikkatle takipteyiz efeeem)

acupofcaffein said...

Dear LR;
Kos'tan bakınca güneş karşıda batıyordu. Karşısıda Bodrum olduğuna göre...!!! Bodrumun tamda üzerinde değil tabiki biraz batısında olabilir. Sonuçta bizim karşımızdaydı...:-)) !!! Hem canım biraz atmosferi güzelleştirelim dedik... anlatıma biraz şiirsellik katalım dedim...!!! :-))
Sizdende birşey kaçmıyor...:-))
Hoş bendende kaçmıyor... Şu geziyi hala kimlerle planladığınızı anlamış değilim...:-)
sevgiler...
arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html