Sunday, November 2, 2008

Burgazada

Haftasonu hava çok güzeldi hal böyle olunca bizde kendimizi adaya attık. Atar atmmaz hemen iskeleden sağa doğru kıvrıldık ve teras cafe de yelkenlileri seyrederek önce çayımızı sonra kahvemizi yudumladık... Kedi gibi mayışık bir halde bir iki saat harcadıktan sonra yürümeye başladıık...
bu senenin ilk gününü düşünüyorum acaba tırmanarak mı girmiştik diye? Zira bu yıl hababam tırmanıyoruz...:-) Neyse yine tırmandık... Ağaçlar renk değiştirdiği için(aslında tam yedigöllerin zamanı) doğa nefis bir günbatımına bürünmüştü...Adanın bu halide gerçekten görülmeye değerdi...
Neyse herzamanki mekanımıza yürüdük. Günlük hazırlanan enfes mezeleri kalamar tavayı bir güzel miidemize teker teker indirdik... Buraya genellikle keyifçi insanlar geliyor. Teknelerini bağlıyorlar oradan hop yyukarıya tırmmanıyorlar, güzel bir manzara eşliğinde yemeklerini yiyip tekrar İstanbula dönüyorlar. O yüzden tüm masaları doluydu. Bende tek boşta kalan bu masayı nefis sonbahar görüntüsü ile size göstermek istedim.
Fotoğraf makinamın LCD ekranı kırıldığı için çok fotoğraf çekemiyoorum. Ccep telefonumla idare etmeye çalışıyorum ama aynı şey değil.
Neyse Aralık ayında yarışmada 1. olduğum açıklandığı zaman !!! yeni Nikon D-300üm olacağı için fotoğraf makinası alımını biraz ereteledim...Hani aksilik olurda birinci olamazsam o zaman alırım artık...:-)
 
 
 
 
Posted by Picasa

11 comments:

Mine said...

Bunlar cep telefonuyla mı çekildi? Demek hüner sende, makinede değil Arzu'cuğum :)

acupofcaffein said...

Minecim...
Yok bunları kırılan makinam ile çektim... (Vizör den bakarak). Eski zamanlardaki gibi. LCD ekranından bakmayınca ne çektiğin tamamen bir süpriz... :-))
Üçüncü fotoğraf onda biraz oynama yaptım ama çok az... Aslında doğadaki renkleri çok daha parlak ve güzeldi...
Neyse yeni makinamı kazanayım bakalım sonucu ona göre değerlendiririz artık... :-))
sevgiler... arzu

New York Muhtari said...

renkler muhtesem, eline saglik.

Benim makinamin LCD ekraninda goruntu olmuyor, o yuzden cogu arkadasim makinami cok asagiliyorlar... :-))

Berceste said...

Ilk fotografa bayildim!

Bu arada biz de tirmanmistik Buyukada'da degil mi? Hani tirmanmadiysan yeni yilda keci gormus olma ihtimalin var mi :P Ben goncama boyle soruyorum da, ha bre biryerlere tirmaniyoruz, Allah'tan Cambridge daha duz dedimdi ama onda da evi tepelik bir alanda bulmus iyi mi?

Özgür Coşar said...

yarışmada başarılar. sonbaharın tüm güzelliğini yansıtmışsınız. renkler çok etkileyici. ikinci fotografta ağaçların flu olması masal havası vermiş. ilk ve son fotografların kadrajı etkileyici. özellikle son fotografta, hep söylenen altın kesim kuralının çok iyi uygulanmış örneği. camdaki yaprağın görüntüsü, sağ alt köşedeki yeşillik, sağ üst köşedeki güneş patlaması... ellerinize sağlık

Tijen said...

Antalya'da sonbahar yok. Sonbahar renklerini ne çok severim oysa.

Tijen said...

Eminim harikadır. Ama ben asıl İtalya'da kaldım...

acupofcaffein said...

@NY Muhtarı;
LCD ekranın olması benim gibi meraklı bir insan için çok önemli, çünkü o kadar çok merak ediyorum ki biran önce ne çektiğimi görmek istiyorum...:-))
Başka hiç bir nedenim yok...:-)
Arkadaşların aşağlamasınlar seni... Önce senin kadar güzel fotoğraf çeksinler sonra konuşsunlar...:-) sevgiler... arzu

acupofcaffein said...

@Berceste...

Senide tırmandırmıştım değil mi? ne hain bayanım ben yahuuuuuuuuuuu....:-)
nefes problemli olanları, almanları, ingilizleri kimi görürsem keçi gibi tırmandırdım bu sene....:-))
muuuccccccckkkk ...arzu

acupofcaffein said...

@Sadeceözgür...
Teşekkür ederim... Vallahi altın kesimin manasını bile bilmiyordum sizin sayenizde öğrenmiş oldum...
İkinci fotoğraf çok hoş oldu...bencede masalsı bir görünüm kazandı fotoğraf... orjinal halide çok güzel...
selamlar...Arzu

acupofcaffein said...

@Tijen...
Antalyada sonbahar renkleri yok ama biz orya 29 ekimde gittiğimizde inanılmaz limon ve portakal kokusu vardı... büyülenmiştik...
İtalyada bende kaldım... ah... ahhh... :-)) SG. bir daha görmek isterim doğrusu...
sevgiler...
arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html