Thursday, February 12, 2009

Sevgililer Günü



Günün anlam ve önemine uygun olarak beğendiğim güzel sözleri yazayım dedim...

"Erkekler kadınların ilk aşkı, kadınlar erkeklerin son aşkı olmasını ister..."Oscar Wilde

"Aşk,gözle değil ruhla görür."Shakespear

"İnsan kalbindeki gerçek aşk dört nala giden bir at gibidir ne dizginden anlar ne de söz dinler." Konfüçyus

"Aşk hükmetmez;terbiye eder." Goethe

"Yüz kişişnin içinde aşık, gökyüzünde yıldızlar arasında parıldayan ay gibi belli olur." Mevlana

"Sevmek, inanmak demektir." Goethe

"Aşk bir kum saati gibidir; kalp dolarken beyin boşalır." Jules Renard

6 comments:

^zeynep^ said...

Dogru söze ne demeli, demek istiyorum bu güzel paylaşımınız için.

Blogunuzu beğeniyle takip ettiğim için bloglar arası bir blog ödülü taktim etmek istiyorum size! sevgiler!

Unknown said...

Güzel mesajlar vermişsin sevgililer günü ile ilgili de ne yazmak istediğini anlayabiliyorum bu sözlerden :) Zekice bi girişim :)

acupofcaffein said...

@Zeynep A.
Teşekkür ederim. Sitenize girdim ve ödülümü bizzat kendi elimle takdim aldım...:-)

Özellikle, İlk söz (Oscar Wilde) ve son söz (Jules Renard) çok doğru...:-)

acupofcaffeinin beğinilmesi çok hoşuma gidiyor,ne yalan söyleyim şımarıyorum bazen...:-)

Sevgiler...

Arzu

acupofcaffein said...

@Çileklisüt;

Bazen cevaplar mesajlarda gizlidir. :-)

Sevgiler.
Arzu

Mr_TD said...

Ask anlatilmaz, yasamak lazim ;)

sevgiler,
TD

Mine said...

Bir ödülde ben takdim ediyorum Arzu'cuğum:)

http://drmine.blogspot.com/2009/02/i-love-your-blog.html

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html