Sunday, April 19, 2009

Ortaköy- bayanlara yönelik bir yazı oldu galiba...:-)





Dün hava o kadar güzeldi ki, eve hiç girmek istemedik. Ortaköy'e gittik. Uzun zamandır alışveriş yapmıyorum, hatta bir alışveriş merkezine gitmeyeli tam tamına 3 ay oldu. Neyse kurulan tezgahlardan kendime çok güzel iki tane gömlek ve bir küpe aldım. Lavanta da oturup salata yedik ve limonata içtik. Hoş Yakamengen'deki limonata ile kıyaslanamazdı ama yine de çok lezzetliydi.
Bu arada eskiden Ortaköy'e gidince arabayı yıldız yokuşuna park edebiliyordum şimdi ise imkansız hale gelmiş. Dün askeriyenin oraya kadar çift taraflı her yer doluydu. Keşifçi ruhum sayesinde !!! bende yeni bir yer buldum. Manzarasıda aşağıdaki gibi. :-)
Ortaköy'den sonra Arnavutköy'e yürüdük.İstanbul'un en sevdiğim semti. Oradan Bebek'e ve biraz daha alışveriş (yargıcıdan çok güzel bir çanta aldım :-) Bu arada Yargıcı en beğendiğim mağzadır, sadece orada kendime uygun birşeyler bulabiliyorum)yapıp, isstemeyerek de olsa eve döndük

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html