Friday, April 23, 2010

Galata

Bugün 23 Nisan olmasına rağmen çalıştık. Hoş hava çok güzel olduğu için 2 gibi ben kaçıyorum artık dayanamayacağım dedim. :-) Üzerimdeki kıyafetime aldırmadan attım kendimi sokaklara. Önce Fasuli de bir piyaz ve üstüne zeytiyağlı yşekadın yedim. Oranın specialitesi kuru fasulye, pilav ama bana çok ağır geliyor. (Trabzon yağı)
Sonra rıhtım caddesinde yürürken yaklaşık 8 yıldır buraya hiç uğramadığımı fark ettim. Araba ile bir üst sokağından defalarca geçiyorum ama burayı nedense pas geçmişim. Güzel değişiklikler var. Voyvoda karakolu yenileniyor. Çok nefis bir rest. açılmış. Karaköy lokantası, içersine bayıldım.









2 comments:

Anonymous said...

Arzu Hanim, o saaatlerde ben de oralardan geciyordum, ben de cok guzel 3 gunluk bir konferans gecirdim, sonrasinda Istanbul'u bilmeyen arkadaslarimi Arnavutkoy-Hisar hattinda yuruttum, bayildilar.

Gul

acupofcaffein said...

Merhaba Gül,
Konferansın güzel geçmesine sevindim.
En sevdiğim güzergahtır, arnavutköy, hisar. Bayılıyorum oralara. Hele arnavutköyde minikte olsa bir evim olmasını çok isterdim...:-)
sevgiler ve iyi yolduluklar
Arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html