Sunday, April 18, 2010

TOKİ

TOKİ'nin satmaya çalıştığı bu arazi, yürütmeyi durdurma kararı almıştı. Şimdi TOKİ satamadığı için bu araziyi kiralığa çıkardı. PES diyorum başka bir şey diyemiyorum.
Amaç 20 km alanda minumum 14 tane olan alışveriş merkezi (İstanbuldaki en büyük 3 tanesi) sayısını biraz daha arttırmak ve biraz daha beton dikerek ......... döndürmek.
Ben bu arazinin milli park olmasını istiyorum. İnsanlar ağaçları ve tarihi eserleri görmek için para ödeyip girsinler (aksi taktirde mangalcıların yeri de olabilir)oturup kahve içsinler, dinlensinler, vs. vs.
İnanın çok değil. Çünkü yeşil görmek için 40 km gitmek istemiyorum. Her İstanbullu gibi hakımız olan birşeyi istiyorum. Biraz yeşil, biraz doğa.

 

 

 

 
Posted by Picasa

2 comments:

dusunenbalik said...

Bahsettiğin yer ataköy sahil yolu mu?
Ya bunlar yeşil alandan çiçekten böcekten yaşama saygıdan filan anlamazlar onlar sadece paradan anlar.

acupofcaffein said...

@Düşünenbalık.
Evet bahsettiim yol Ataköy sahil yolu ne yazık ki.
Bilmiyorum neden anladıklarını sadece doğaya zarar vermelerini istemiyorum.

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html