Tuesday, October 18, 2011

Sıkıcı günler...



Tam ortasındayım yağmurun
Karın soğuğun ortasındayım
Nasıl da paylaşıyor insan isterse
Nasıl da birmiş meğer hasretler
Nasıl da mecburmuşuz
Sabretmeye, sevmeye, öğrenmeye
Tam ortasındayım yolun
Koşunun ortasındayım
Tam varıyorum ki hedefe
Bir yenisi başlıyor
Bu oyun hep aynı değişmiyor
Hala devam hala figan
Hem de bile bile
Nasıl da paylaşıyor insan isterse
Nasıl da birmiş meğer hasretler
Nasıl da mecburmuşuz
Sabretmeye, sevmeye, öğrenmeye Söz - Müzik:Mazhar Alanson

3 comments:

Kiraz Limanı said...

Şimdi bu duyguların tam zamanı..Mutluluğun tadına nasıl varıyorsak hüznün,melankolinin ,gönül yorgunluğunun da tadına varmalıyız diye düşünüyorum.

Yurdanur

Özgür Coşar said...

son bahar, hüznün mevsimi

acupofcaffein said...

kiraz Limanı,
Haklısın gerçekten ama bu aralar sanıyorum işte epey yoruluyorum tam o anıma denk geldi. Şöyle yeter demek ister ya insan işte öyle birşey :-))

Sadece özgür,

Sonbahara eskiden çok karşıydım ama 1994 tılından beri kendisi ile barıştım ve hatta sevmeye bile başladım. Hüzün oluyor neyapalım... Allahtan uzun uzun üzerimde tutumuyorum:-)


selamlar.

arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html