Sunday, August 5, 2012

büyükada

Beni tanıyanlarınız adaya yazın gitmeyi sevmediğimi bilir. (yazın sadece akşamları gitmeyi seviyorum). Yazın hem kalabalık oluyor hemde pek tadı olmuyor. Yürüyüş yapmayı sevdiğimiz için yazın zorlanıyoruz! Neyse yine büyükada turumuzu yürüyerek yaptık. Dinlenmeler molalarla birlikte 4-5 saat sürdü. Ramazanı çok seviyorum! çünkü heryer bomboş oluyor.:-) Adada buyüzden çok kalabalık değildi. rahat nefes aldık. Özellikle arap turistlerin az olması bana adeta bayram havası estirtti.:-) Hoş bu sıcakta kimseler faytonla bile büyükturu göze alamadığı için adanın arka tarafı herzamanki gibi çok sakindi. Plaj bölümlerine kadar. İşte böyle. Bir haftasonu daha bitti.









3 comments:

Defne Soysal said...

Fotoğraflarına bayılıyorum. Gezdiğin yerlerin öyle karakteristik noktalarını görüp çekiyorsun ki. Buda bir yetenek. Hiç yazı olmasda bile temalarından nerede olduğunu anlamak mümkün oluyor. Harika bir yetenek bu. Büyükada atlar fayton balıkçıl kuşu,eski kagir evler, balkondaki çamaşırlar çiçekler ve bisiklet, denizi de unutmamak gerek.

Syhn said...

ben gittiğimde çılgın bir kalabalık vardı. blogdada bahsettim at kokusu ve de :( iyy.
ama senin fotograflarına bile dinginlik yansımış ramazanda gitmek akıllıca sanırım ;)

Epicurious said...

Resimdeki o uzun bacaklı kusun adını çok merk ettim, bu haftasonu aynını Burgazada'da gördüm ama ne olduğunu çıkaramadım. Nedir acaba?

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html