Sunday, March 31, 2013

Sıcaklık 28 C

Dün bu fotoğrafların iki tanesini yattığım yerden çektim. Bugün sokakta yatacak yer yoktu...:-) Sıcaklık 28C herkes sokakta... aman allahım bu ne eziyet... Kestirmeden boğaza indik bir kahve içtik sonra hemen hop geri dönüş yoluna geçtik. Trafik gidiş- dönüş felçti (biz ters yöndeyken tabiki:-)) Boğaziçi körüsünde başlayan trafik havaalanına kadar uzanıyordu siz düşünün artık... Hele boğazda sahil yolunu söylemek bile istemiyorum... Diyorum artık istanbul kalmadı... yapılan binalar, göç eden insanlar, olmayan yollar, yeşilin betonla yer değiştiği çirkin bir yer oldu istanbul... Değmez bu şehirde artık yaşamaya ... eskiden boğaz vardı. traşlana traşlana beton oldu her iki yaka... birde üzerine 30 tane köprü yapılınca tam olur herhalde... kanal değil belki marmarayı doldururlarsa o zaman tam olur işte... tam layık olduğumuz gibi...:-(




3 comments:

renas said...

amanın allahım bu ne güzel bir blogdur böyle? neden bu kadar zamandır keşfedememişim blogunuzu? sadece bir göz gezdirdim çok eğelenceli bir blogunuz var. paylaşmak istedim.

Unknown said...

harika fotoğraflar.içimi açtı:)

Özgür Coşar said...

çay bardağı fotografına bayıldım. yarışmalara gönderseniz keşke. hatta ben çay üreticisi/satıcısı falan olsam kullanmak isterdim. bu kadar mı iştah açıcı görünür. ama ben yıllar önce sizdeki yeteneği farketmiştim. ellerinize sağlık.

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html