Tuesday, April 30, 2013

Sağlık Sektörü


Sağlık sektöründe çalıştığım için çok detaylı yazamıyorum. Ama gördüklerim karşısında paniklemiyorda değilim. Bence Türkiye'de sağlık sektörü bitmiş durumda.
Hasta bakımı ve kalitesi, konulan teşhis ve yapılan tedaviler hepsi büyük bir kabusun parçası. Üniversitede hocaların kalmaması ise başlı başına bir sorun. Hoş doktorlarımızın gördüğü şiddet var ki o bambaşka bir konu.
Bugün iyi doktor dediklerimizin sayıları sadece ikili rakamdan ibaretler. Bunlarda ne yazıkki artık ünv. hocada değiller. Üzüntüm onların da bu hayattan akıp gitmesinden sonra yerlerini dolduracak insanların kalmaması.
Yanlış tedavi yüzünden basit bir grip olayını tam 53 gündür yaşıyorum. gereksiz yere iştiğim 2 kutu antibiyotikden bahs etmek bile istemiyorum.
Bu nedenle herkese sağlıklı günler diliyorum. Herşeyin başı sağlık.

6 comments:

seldanın mutfak defteri said...

Merhabalar,
Yazınızı çok beğendim. Ben de aynı fikirdeyim. Sağlık sektörü bitti. İnsanlara eziyet başka bir şey değil. Bloğunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler,

pelinpembesi said...

çok haklısın, işin içinde olunca
moralin daha çok bozuluyordur. çok geçmiş olsun!

Unknown said...

çok geçmiş olsun Arzucum umarım baharın bize sunduğu güzelliklerle en kısa zamanda iyileşir güzel karelere devam edersin sevgiler...

tramadol said...

good

Özgür Coşar said...

TIP BU DEĞİL adlı, çok yazarlı iki kitap çıktı. Henüz ben de okumadım. Ancak kitaplarla ilgili iki söyleşi izledim internette. İlgimi çekti. Sağlık sektöründe çalıştığınızı yazınca paylaşayım istedim. İkinci kitabın editörü İlknur Arslanoğlu.

New York Muhtari said...

cok cok gecmis olsun.. Ben de buradaki saglik sektorunden sikayet ettigimde beni turk hekimlere emanet edin diyordum, lafimi geri alacagim.

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html